ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 

з 19 по 23 жовтня 2020 року

1-А, 1-Б, 1-В, 1-Г класи

Зміст дистанційного навчання для перших класів

Підручники:

«Українська мова. Буквар» (автор – К.І.Пономарьова);

«Я пишу», зошит для письма і розвитку мовлення (автор – К.І.Пономарьова);

«Математика» (автори – С.С.Скворцова, .В.Онопрієнко);

«Я досліджую світ» (автори – Т.Г.Гільберг, С.С.Тарнавська, О.С.Гнатюк, Н.М.Павич);

«Я прикрашаю світ», альбом з образотворчого мистецтва (автор – В.М.Зіневич);

«Маленький трудівничок», альбом з дизайну і технологій (автор – Л.І.Роговська).

 

Дата

Предмет

Тема

Опрацювати в підручнику/зошиті

14.09

Я досліджую світ

Охайність та особиста гігієна

Підручник - с.17-20, зошит - с.11-12.

16.09

Я досліджую світ

Хто я? Який я? Яка я?

Підручник - с.21-23, зошит - с.13-14.

18.09

Я досліджую світ

Як я росту 

Підручник - с.24-25, зошит - с.15-16.

14.09

Читання

Речення розповідні, питальні й окличні (без уживання термінів). Тема для спілкування: «Дитячі ігри»

Підручник - с.16-17, 

зошит - с.9.

15.09

Читання

Поділ слів на склади. Тема для спілкування: «Сімейний обід»

Підручник - с.18-19, зошит - с.10.

16.09

Читання

Наголос у словах.  Тема для спілкування: «Казки. Ляльковий театр»

Робота з дитячою книжкою

Підручник - с.20-21,

зошит - с.11.

17.09

Читання

Звуки голосні і приголосні.  Тема для спілкування: «Овочі і фрукти»

Підручник - с.22-23, зошит - с.12.

14.09

Письмо

Письмо короткої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі

Зошит - с.9.

15.09

Письмо

Письмо подовженої похилої лінії із заокругленням унизу і вгорі

Зошит - с.10.

16.09

Письмо

Письмо подовженої похилої лінії з петлею внизу. Розвиток зв’язного мовлення: опрацювання тематичної групи слів «Навчальне приладдя»

Зошит - с.11-12.

17.09

Письмо

 Письмо подовженої похилої лінії з петлею вгорі.

Зошит - с.13.

15.09

Математика

Визначаємо порядковий номер об’єкта 

Підручник - с.11,

 зошит - с.8.

16.09

Математика

Досліджуємо групи об’єктів за спільною ознакою

Підручник - с.12, 

зошит - с.9.

17.09

Математика

Розбиваємо об’єкти на групи за спільною ознакою 

Підручник - с.13, 

зошит – с. 10.

18.09

Математика

Вивчаємо число і цифру 1 

Підручник - с.14, зошит - с.11.

11.09

Образотворче мистецтво

Осіннє дерево

 Альбом – с.6-7.

(Простий олівець, фарби, пензлі).

18.09

Дизайн і технології

Прогулянка під дощем. Прикрась парасольку за допомогою мозаїки

Альбом – с.5-7.

 (Кольоровий папір, клей).

 

2-А, 2-Б, 2-В, 2-Г класи

Понеділок 14.09.

1. Математика  -  Аналізуємо задачу. Опрацювати завдання в підручнику ст. 11. Домашнє завдання: ст.11, завдання 4.

2. Українська мова –  Досліджую слова з подовженими приголосними звуками. Опрацювати вправи на ст. 14 -15.  Домашня робота: виконати вправу 9, списати текст, вставляючи в слова пропущені літери. 

3. Я досліджую світ –  Як поводитися в колективі? Правила спілкування. Опрацювати ст. 8 – 10.

4. Українська мова. Читання – Осінь золотокоса красуня. Опрацювати матеріал на ст. 15 – 17. Вивчити вірш «Небеса прозорі».

5.Інформатика - ознайомитись з матеріалом презентації і та підручника ( с. 24-27 )

Намалювати малюнок цифрових носіїв інформації якими ви користуєтесь та прикріпити в «Classroom».

 

Вівторок 15.09.

1. Математика  - Досліджуємо задачі. Опрацювати завдання в підручнику на ст. 12. Домашнє завдання: ст. 12, завдання 3 (Склади та запиши запитання до задачі).

2. Українська мова –  Розпізнаю слова зі звуками дж, дз. Опрацювати матеріал на ст. 16 – 17. Домашнє завдання: виконати вправу 11. Списати скоромовку, підкреслити слова, в яких звуків менше, ніж букв. Побудувати схеми цих звуків. 

3.  Я досліджую світ – Яка наша адреса. Земля – планета. Глобус. Опрацювати матеріал ст. 16 – 18.

4. Українська мова. Читання – Жартівливі вірші. Опрацювати вірш «Хвастунець» Грицька Бойка ст. 17 – 18.

Середа  16.09.

1. Математика  - Досліджуємо математичні вирази, рівності, нерівності. Опрацювати завдання в підручнику на ст. 13. Домашнє завдання: ст. 13, завдання 5. 

2. Українська мова – Розпізнаю слова зі звуками дж, дз. Закріплення знань. Диктант. Побудова звукових схем до слів. 

3. Українська мова. Читання – Добре того вчити, хто хоче все знати. Опрацювати оповідання «Дрізд і голуб», визначити думку твору. Дати відповіді на запитання, навчитися виразно читати оповідання ст. 18.

Четвер 17.09.

1. Математика  - Повторюємо геометричні фігури, величини. Опрацювати матеріал в підручнику на ст. 14. 

2. Я досліджую світ – Виготовлення  лепбуку «Моя адреса».

П’ятниця 18.09. 

1. Українська мова – Спостерігаю за словами з буквами г, щ. Опрацювати матеріал на ст. 17- 18. Виконати вправу 11. Скласти речення із поданих слів. 

2. Українська мова. Читання – Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом.  Дати відповіді на запитання ст. 19.

 

3-А, 3-Б, 3-В, 3-Г класи

Українська мова 

ст. 16-22.  Правила.                                                        

Розвиток мовлення ст.4-7. Математика 

ст. 14-19 №72-112. Повторити назви компонентів при  множенні та діленні, переставний закон множення.            

Читання 

ст.18- 23. 

Позакласне читання 

Тема "Любіть  книгу". 

Я досліджую  світ ст.11-15 (електронний варіант), зошит  з друкованою основою ст. 11-15.

Образотворче мистецтво

ст. 15-16. Намалювати букет квітів.

Технології

Проєкт "Домашні улюбленці". 

Скласти усну розповідь про свого улюбленця.

Інформатика

ознайомитись з матеріалом презентації і та підручника ( с. 12-13 )

Перевірити свої знання в грі  https://learningapps.org/watch?v=p3podf4ec19 та завітати на канал Unicefukraine та переглянути мультфільм «Конвенція про права дитини».Всі матеріаль надіслали в «Classroom».

Домашнє завдання 4-А класу

 

14.09.2020 р.

Українська мова

 Ст. 20, впр.33.

Літературне читання

Позакласне читання. Твій друг – книга. Ст.3-10.

Математика 

 Ст. 15, № 90-91.

15.09.2020 р.

Природознавство

Ст.13-14, читати і відповідати на запитання. З. ст.19.

Українська мова

 Ст. 21, впр.37.

Математика 

 Ст. 16, № 100-101.

Я у світі 

 Ст. 10-15. З. ст. 4-6.

Образотворче мистецтво

Створення  композиції «Природні стихії». 

16.09.2020 р.

Українська мова

 Ст. 22, впр.41.

Літературне читання

Ст.15-18. Читайлик ст.9.

Математика 

 Ст. 18, № 110-111.

17.09.2020 р.

Математика 

 Ст. 19, № 118-119.

Основи здоров'я

Ст.16-20, читати і відповідати на запитання. З. ст.5-7.

Природознавство

Ст.14-16, читати і відповідати на запитання. З. ст.20.

Літературне читання

Ст.18-20, переказувати притчу. Читайлик ст.10.

Трудове навчання 

 Виготовлення паперових моделей із рухомими деталями. Рухома іграшка «Курча та каченя».

18.09.2020 р.

 

Літературне читання

Ст.18-20, виразно читати, переказувати казку. 

Українська мова

 Ст. 24, впр.45.

 

Домашнє завдання 4-В класу

 

14.09.2020 р.

Українська мова

 Ст. 20, впр.33.

Літературне читання

Позакласне читання. Твій друг – книга. Ст.3-10.

Математика 

 Ст. 15, № 90-91.

15.09.2020 р.

Природознавство

Ст.13-14, читати і відповідати на запитання. З. ст.19.

Українська мова

 Ст. 21, впр.37.

Літературне читання

 Ст.15-18. Читайлик ст.9.

Математика 

 Ст. 16, № 100-101.

Образотворче мистецтво

Створення  композиції «Природні стихії». 

16.09.2020 р.

Українська мова

 Ст. 22, впр.41.

Літературне читання

Ст.18-20, переказувати притчу. Читайлик ст.10.

Математика 

 Ст. 18, № 110-111.

17.09.2020 р.

Українська мова

 Ст. 24, впр.45.

Основи здоров'я

Ст.16-20, читати і відповідати на запитання. З. ст.5-7.

Природознавство

Ст.14-16, читати і відповідати на запитання. З. ст.20.

Трудове навчання 

 Виготовлення паперових моделей із рухомими деталями. Рухома іграшка «Курча та каченя».

18.09.2020 р.

 

Літературне читання

Ст.18-20, виразно читати, переказувати казку. 

Математика 

 Ст. 19, № 118-119.

Я у світі 

 Ст. 10-15. З. ст. 4-6.

 

Пілотний проект  4-Б клас

Українська мова

1.   Читання  

·       с. 19, вірш напам’ять «Усе моє, все зветься Україна»

·       с. 20-21, читати, переказувати

Перегляд віртуальної екскурсії «Софія Київська»

https://www.youtube.com/watch?v=q88vMTItugY

·       с. 22, виразно чит. вірш

·       с. 23 -24, читати, переказувати

·       с. 25, чит, переказ.; скласти план до тексту

2.            Укр. мова  

·       с.  20, впр. 35 - записати слова в три колонки відповідно до схем; із двома словами на вибір скл. І записати речення

·       с. 22, впр.38 – списати, розкриваючи дужки; звуковий аналіз слова солов’їну 

·       с. 23, впр.42 - записати кілька речень на тему «Україна»

·       скласти і записати кілька речень на тему «Калина – символ України»

·       с. 27, впр. 48 (1і 2 завд.)- списати, вставляючи пропущені букви

 

Математика 

Посібник (1 част.)  

·       с. 17, № 3-4

·       с. 19, № 7-8

·       с. 21, № 5-6

·       с. 23, № 9-10

Працюю самостійно (1 част.)

с. 7-10 , на вибір для самостійної роботи

 

Я досліджую світ

Посібник  тема «Подорожуємо і відкриваємо світ» с. 11 -  16, прочитати, заповнити ;

·       с. 14 – Дослід «Вирощуємо цвіль»

 

Образотворче мистецтво

·       Малюнок «Грона калини»

https://www.youtube.com/watch?v=7-S9G5mepMA

Англійська мова

Тема: Я, моя сім'я та друзі. Опис зовнішності.

Повторення лексичного матеріалу:

- кольори

- хобі

- прикметники

- числівники

Повторення граматичного матеріалу:

- I like/ don't like

- there is/ are

- How many..?

- He's/She's got...

They're/ We' re / You're got...

- can/ can't

Виконання тренувальних завдань:

1. Чит. і переклад тексту " My family".

2. Опис зовнішності за малюнком.

3. Все про мене (відповіді на запитання)

4. Читання тексту " My friend"( запитання true/ false)