НУШ
Новини від пілотних класів:
Пілотна команда НУШ Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №28. 4 роки експерименту. Попереду 5 клас.
https://www.facebook.com/cvzosh28/videos/357706452357669/
Обмін досвідом з колегами
4Г
Експеримент триває
Ось уже 4 рік триває пілотування НУШ. Соvid-19 вніс корективи в нашу
роботу. Цього навчального року ми, як і всі, вчимося працювати в нових умовах
(дистанційно, очно-дистанційно). Які акценти в роботі я б виділила?
Українська мова
1. Робота з аргументами.
Від дітей завжди вимагаємо аргументувати відповідь. Тепер шукаємо з
дітьми кілька аргументів і розвиваємо вміння враховувати контраргументи.
2. Творче опрацювання текстів.
У Державному стандарті початкової освіти зазначено, що учень має
творчо читати. Намагаємося працювати так, щоб дитина ставала автором
тексту, а також робила інтерпретації до нього.
3. Дослідження мовлення.
Діти вчаться вирізняти ознаки власного мовлення: контролювати його,
збагачувати новими словами, бути вільними у своєму мовленні. А через
дослідження власного мовлення досліджуємо мову загалом.
Математика
Продовжуємо апробувати навчальні посібники авторів С. Скворцової, О.
Онопрієнко та А. Заїки, С. Тарнавської, які схвалені комісією з педагогіки та
методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти
Міністерства освіти та науки України.
Я досліджую світ
Спільно з видавництвом «Світоч» авторський колектив підготував
навчальний посібник, який складається з двох частин.
Теми , які вивчаємо цього року:
üПодорожуємо й відкриваємо світ ( вересень)
üМашина часу ( жовтень)
üЧарівні перетворення ( листопад)
üФакти й таємниці ( грудень)
üСвіт невидимий ( січень)
üСвіт невідомий ( лютий)
üЯк це влаштовано? ( березень)
üЕнергія ( квітень)
üМожливості людини ( травень)
Рубрика «Досліджуємо разом», яка була в 3 класі, продовжується і в 4.
Всього їх буде 9.
Мистецтво
Ми працюємо тільки з електронним варіантом підручника. Але кожний
учень/учениця отримує матеріали формату А4, де на одній стороні розміщені
теоретичні й практичні завдання з образотворчого мистецтва, а на другій – з
музичного мистецтва. Предмет залишив функцію практико-орієнтовну.
Для учнів 4-х класів, які беруть участь в пілотуванні, продовжує
застосовуватися формувальне оцінювання та підсумкове (тематичне,
семестрове та річне). Окрім того, характеристику результатів навчання учнів
цього року виставляємо у рівнях (початковий, середній, достатній і високий).
Методичний супровід продовжує здійснюватися під керівництвом
Олени Глоби. Пілотування триває. Далі буде…
Посилання на матеріали 4Г класу
4-Б