НУШ

 

Новини від пілотних класів:

 

Пілотна команда НУШ Чернівецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №28. 4 роки експерименту. Попереду 5 клас.

 https://www.facebook.com/cvzosh28/videos/357706452357669/

 

Обмін досвідом з колегами 

 

 

Експеримент триває

 Ось уже 4 рік триває пілотування НУШ. Соvid-19 вніс корективи в нашу

роботу. Цього навчального року ми, як і всі, вчимося працювати в нових умовах

(дистанційно, очно-дистанційно). Які акценти в роботі я б виділила?

Українська мова

1. Робота з аргументами.

Від дітей завжди вимагаємо аргументувати відповідь. Тепер шукаємо з

дітьми кілька аргументів і розвиваємо вміння враховувати контраргументи.

2. Творче опрацювання текстів.

У Державному стандарті початкової освіти зазначено, що учень має

творчо читати. Намагаємося працювати так, щоб дитина ставала автором

тексту, а також робила інтерпретації до нього.

3. Дослідження мовлення.

 Діти вчаться вирізняти ознаки власного мовлення: контролювати його,

збагачувати новими словами, бути вільними у своєму мовленні. А через

дослідження власного мовлення досліджуємо мову загалом.

Математика

 Продовжуємо апробувати навчальні посібники авторів С. Скворцової, О.

Онопрієнко та А. Заїки, С. Тарнавської, які схвалені комісією з педагогіки та

методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти

Міністерства освіти та науки України.

Я досліджую світ

 Спільно з видавництвом «Світоч» авторський колектив підготував

навчальний посібник, який складається з двох частин.

Теми , які вивчаємо цього року:

üПодорожуємо й відкриваємо світ ( вересень)

üМашина часу ( жовтень)

üЧарівні перетворення ( листопад)

üФакти й таємниці ( грудень)

üСвіт невидимий ( січень)

 

üСвіт невідомий ( лютий)

üЯк це влаштовано? ( березень)

üЕнергія ( квітень)

üМожливості людини ( травень)

Рубрика «Досліджуємо разом», яка була в 3 класі, продовжується і в 4.

Всього їх буде 9.

Мистецтво

 Ми працюємо тільки з електронним варіантом підручника. Але кожний

учень/учениця отримує матеріали формату А4, де на одній стороні розміщені

теоретичні й практичні завдання з образотворчого мистецтва, а на другій – з

музичного мистецтва. Предмет залишив функцію практико-орієнтовну.

 Для учнів 4-х класів, які беруть участь в пілотуванні, продовжує

застосовуватися формувальне оцінювання та підсумкове (тематичне,

семестрове та річне). Окрім того, характеристику результатів навчання учнів

цього року виставляємо у рівнях (початковий, середній, достатній і високий).

 Методичний супровід продовжує здійснюватися під керівництвом

Олени Глоби. Пілотування триває. Далі буде…

Посилання на матеріали 4Г класу

4-Б

Посилання на матеріали 4Б класу