ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (сніданки) —
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ (сніданки) —
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ
06.08.2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування
1) ІD номер: UA-2024-08-06-009180-a.
2) Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» (за ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування).
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами, наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосу-вання постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" від 01.10.2012 № 590. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим чинним нормативним документам.
Конкретна назва предмету закупівлі |
Осінній період 2024 року: вересень, жовтень, листопад |
Зимовий період 2024 року: грудень |
Всього |
||
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
||
Послуги з організації шкільного харчування, очікувана кількість, шт (діто-днів) |
4140 |
4094 |
1350 |
1335 |
10919 |
Кількість учнів пільгових категорій – 179.
Графік надання послуг: згідно з поданими заявками Замовника.
Графік видачі готових страв (обідів): орієнтовно, з 1100 по 1400 год у дні, згідно з поданими заявками Замовника.
1. Вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, а саме:
- обід на осінній період (вересень-листопад 2024 року) для учнів 1-4 класів – 48,16 грн; для учнів 5-9 класів – 57,56 грн;
- обід на зимовий період (грудень 2024 року) для учнів 1-4 класів – 48,94 грн; для учнів 5-9 класів – 58,53 грн.
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на осінньо-зимовий період 2024/2025 навчального року» від 23.07.2024 № 482/15.
2. Виконавець повинен забезпечити організацію гарячого харчування в навчальному закладі Чернівецька гімназія № 7Чернівецької міської ради(адреса місцезнаходження - 58023,Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Руська, 257-А) (далі – заклад освіти) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи - обіди для учнів 1-4 класів, обіди для учнів 5-9 класів за списком, наданим адміністрацією закладу освіти:
- у вересні-листопаді 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на осінній період 2024 р. погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 6 до тендерної документації);
- у грудні 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на зимовий період 2024 р., погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 5 до тендерної документації).
3. Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 990-р «Про схвалення Стратегії реформування системи шкільного харчування до 2027 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у2023-2024 роках», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020р. № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
4. В ціну послуг учасник процедури закупівлі повинен врахувати всі витрати на сплату (відшкодування) комунальних послуг (електроенергії, тепло- і водопостачання, водовідведення, тощо), які будуть використані в харчоблоці (їдальні) закладу освіти. Виконавець (Учасник-переможець) зобов’язаний укласти відповідні договори та своєчасно відшкодовувати спожиті комунальні послуги, в тому числі за спожиту електроенергію, тепло- і водопостачання, водовідведення, тощо відповідно до виставлених Замовником (закладом освіти) рахунків.
5. Продукти харчування, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні супроводжуватися документами, які свідчать про їх походження та якість. Відповідальність за виконання норм харчування і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Виконавця (Учасника-переможця).
6. Кількість учнів щоденно може змінюватись відповідно до фактичного відвідування, відповідно до цього, обсяг закупівлі може бути зменшено, відповідно до реальної потреби Замовника.
7. Виконавець (Учасник-переможець) зобов’язаний забезпечити своєчасне проходження періодичного профілактичного медичного огляду працівників, які будуть залучені для надання послуг.
5) Очікувана вартість предмета закупівлі: 579 239,59 грн без ПДВ.
6) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на осінньо-зимовий період 2024/2025 навчального року» від 23.07.2024 № 482/15.
Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на осінньо-зимовий період 2024/2025 навчального року» від 23.07.2024 № 482/15 проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
7) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-06-009180-a
Комплекти мультимедійного обладнання
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі «Електрична енергія»:
1. ID номер: UA-2023-08-14-003636-a
2. Предмет закупівлі: Електрична енергія.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
3.1. Детальний опис предмета закупівлі.
Назва предмета закупівлі |
Електрична енергія |
Код ДК 021:2015 |
09310000-5 - електрична енергія |
Категорія площадки вимірювання Споживача |
Замовник належить до групи «А», «Б» площадок вимірювання споживачів |
Клас напруги |
Клас напруги ІІ |
Одиниці виміру |
кВт/год (Кіловат-година) |
Кількість, кВт/год |
42 850,00 (сорок дві тисячі вісімсот п`ятдесят) |
Очікувана вартість закупівлі, джерело фінансування |
240 000,00 грн з урахуванням ПДВ Місцевий бюджет - Бюджет Чернівецької МТГ на 2023 р.. |
Строк поставки товару |
Цілодобоводо 31.12.2023 року включно. |
|
|
Місце поставки товару: . На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем. Точки розподілу електричної енергії розташовані за адресом: 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, будинок 257-А.
3.2. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача).
3.4. Вимоги щодо якості електричної енергії.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).
3.5. Особливі вимоги до предмета закупівлі.
Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:
· Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
· Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
· Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
· Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;
· інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.
3.6. Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:
До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.
3.6.1. Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.
3.6.2. До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.
4. Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Очікувана вартість предмета закупівлі: 240 000,00 грн з ПДВ
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2023 рік. КПКВК 0611021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти» – 240 000,00 грн
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного постачання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі здійснення аналізу цін згідно результатів торгів РДН, що оприлюднено на офіційному сайті оператора ринку, а також за результатом вивчення ринку постачання електроенергії за допомогою здійснення ринкових консультацій.
Детальніше у файлах тендерної документації на веб-порталу уповноваженого органу з питань публічних закупівель:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-14-003636-a
Послуги з організації шкільного харчування 2023-2024р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:
ІD номер: UA-2023-07-31-004649-a
Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» (за ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 11.07.2023 р. № 447/14.
Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 11.07.2023 р. № 447/14 було проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступнимпосиланням:
https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_purchase/view/44223875
Послуги з організації шкільного харчування 2022-2023р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:
ІD номер: UA-2023-05-12-008096-a
Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» (за ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим нормативним документам.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.04.2023 р. № 238/9.
Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради від 25.04.2023 р. № 238/9 було проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-12-008096-a
Засоби навчання для навчальних кабінетів
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі: Засоби навчання для навчальних кабінетів.
ІD номер:UA-2023-11-27-011471-a
Предмет закупівлі: Засоби навчання для навчальних кабінетів (Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби)
Кількість поставки товару: 794 шт.
Вимоги щодо товару у цій закупівлі розроблені у відповідності вимогам Наказу МОН № 574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій»
Місце поставки товару: 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, будинок 257-А.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 879 200,00 грн з ПДВ.
Обгрунтування очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення:
Фінансування здійснюється на умовах співфінансування на підставі Постанови КМУ від 19.09.2023 р. № 1023:
- за рахунок коштів субвенції з Державного бюджету України 618 000,00 грн.
- за рахунок коштів бюджету Чернівецької територіальної громади 261 200,00 грн.
Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-27-011471-a
ПОСЛУГИ ІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ, ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
1) ІD номер: UA-2023-12-13-003819-a
2) Предмет закупівлі: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Назва послуг: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (надалі, але не виключно - Послуги).
Загальні вимоги до послуг:
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:
- режим надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку:
- у робочі дні в робочий час згідно графіку роботи замовника (понеділок – п’ятниця: з 08:00 год до 18:00 год;
- всього годин з надання послуг з забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку на 2024 рік – 1 870,00 годин;
- кількість працівників одночасно: одна особа;
- кількість постів: 1 (один);
- адреса розміщення поста: 58023,Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, 257-А.
- забезпечення надання Послуг - нагляд за об’єктом Замовника;
- проведення пропускного та внутрішньо об’єктового режиму;
- не допущення проникнення сторонніх осіб, розкрадання і псування майна та обладнання, які розміщуються на контрольованій території, охорона громадського порядку;
- забезпечення контролю ввозу/вивозу (заносу/виносу) матеріальних цінностей з території об’єкта, взаємодія з правоохоронними органами;
Замовник самостійно визначає на об’єкті місце для розташування працівника, який надає послуги.
Вимоги до постів:
- виконавець надає послуги у сфері охорони громадського порядку та безпеки з використанням спеціальних засобів активної та пасивної оборони (бронежилет, кийок гумовий, балон із газом сльозоточивої або дратівної дії, індивідуальних нагрудних відеореєстраторів, персональних супутникових GPS-трекерів з можливістю передавання сигналів «тривога»).
Вимоги для виконання послуг:
Нормативно-правові вимоги:
Учасник повинен провадити свою діяльність згідно з вимогами Закону України «Про охоронну діяльність», постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» та постанови Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності».
Технічні вимоги, яким повинен відповідати Учасник:
- забезпечення працівників охорони спеціальним форменим одягом із затвердженою символікою та знаками розрізнення, в тому числі і посвідчень, підтверджуючих особи охоронників, які будуть залучені до надання Послуг;
- проходження всіма працівниками охорони професійної підготовки;
- працівники служби охорони повинні пройти інструктаж з питань охорони праці, правил пожежної безпеки та надання першої медичної допомоги;
- забороняється залучати до надання Послуг осіб, без підтвердження факту трудових правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно із чинним законодавством України.
- забезпечення працівників виконавця спеціальними засобами активної оборони (гумові кийки, балони з газом сльозоточивої або дратівної дії) та захисту (бронежилет, наручники) а також індивідуальними нагрудними відеореєстраторами, персональними супутниковими GPS-трекерами з можливістю передавання сигналів «тривога», мобільними телефонами та радіостанціями;
- обладнання об’єкта системою ручної тривожної сигналізації, типу «брелок», з підключенням на пульт централізованого спостереження учасника, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518-2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень та сертифікований в якості центру спостереження і приймання тривожних сповіщень та послуг централізованого спостереження за підохоронними об’єктами за категорією І;
- у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті для посилення охорони учасник повинен забезпечити реагування на спрацювання системи ручної тривожної сигналізації з об’єкта охорони власними групами реагування ПЦС, які дислокуються в м. Чернівці, (наявність не менше трьох груп реагування) та відповідають вимогам встановленими Додатком № 1 до Тендерної документації. Виїзд групи реагування додатково не оплачується, та входить в загальну вартість послуг.
- якість послуг, що пропонуються, повинні відповідати вимогам ДСТУ CEN/TS 14383-6:2022 у сфері охорони і безпеки шкіл та навчальних закладів.
Строк виконання послуг: до 31.12.2024 р.
Орієнтовний графік надання послуг:
Місяць |
Кількість робочих днів, в які повинні надаватися Послуги |
Загальна кількість годин надання Послуг |
Січень 2024 р. |
18 |
180 |
Лютий 2024 р. |
21 |
210 |
Березень 2024 р. |
16 |
160 |
Квітень 2024 р. |
22 |
220 |
Травень 2024 р. |
23 |
230 |
Вересень 2024 р. |
21 |
210 |
Жовтень 2024 р. |
23 |
230 |
Листопад 2024 р. |
21 |
210 |
Грудень 2024 р. |
22 |
220 |
Всього |
187 |
1870 |
4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі прогнозних кошторисних призначень замовника на 2024 рік.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затверджених кошторисних призначень за КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти".
Визначення потреби здійснено на підставі наявної потреби Замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-13-003819-a
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Послуги з організації шкільного харчування:
1) ІD номер: UA-2023-12-15-018614-a
2) Предмет закупівлі: «Послуги з організації шкільного харчування» (за ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування).
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якість послуг повинна відповідати Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», вимогам ДСанПіНу 2.2.4-171-10, Наказу Мінагрополітики України №39 від 10.02.2016р., Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ №908 від 03.07.2006р., Закону України «Про дитяче харчування», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305. «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та іншими чинними нормативно-правовими актами, наказу Мінагрополітики України "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосу-вання постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)" від 01.10.2012 № 590. Якість продуктів харчування та виготовлені з них страви повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТів, іншим чинним нормативним документам.
Конкретна назва предмету закупівлі |
Зимовий період 2024 року: січень-лютий |
Весняний період 2024 року: березень, квітень, травень |
Всього |
||
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
обіди 1-4кл. |
обіди 5-9 кл. |
||
Послуги з організації шкільного харчування, очікувана кількість, шт (діто-днів) |
2320 |
2146 |
4000 |
3700 |
12166 |
Кількість учнів пільгових категорій – 154.
Графік надання послуг: згідно з поданими заявками Замовника.
Графік видачі готових страв (обідів): орієнтовно, з 1100 по 1400 год у дні, згідно з поданими заявками Замовника.
Особливі вимоги (умови)
- Вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, а саме:
- обід на зимовий період (січень-лютий 2024 року) для учнів 1-4 класів – 46,08 грн.; для учнів 5-9 класів – 55,18 грн. закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади;
- обід на весняний період (березень-травень 2024 року) для учнів 1-4 класів – 47,86 грн.; для учнів 5-9 класів – 57,16 грн. закладів загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади.
Гранична вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27.
- Виконавець повинен забезпечити організацію гарячого харчування в навчальному закладі Чернівецької гімназії № 7 Чернівецької міської ради (адреса місцезнаходження - 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, 257-А) (далі – заклад освіти) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи - обіди для учнів 1-4 класів, обіди для учнів 5-9 класів; обіди для учнів 10-11 класів за списком, наданим адміністрацією закладу освіти:
- у січні-лютому 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на зимовий період 2023-24 р. погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 5 до тендерної документації);
- у березні, квітні, травні 2024 року відповідно до примірного чотиритижневого сезонного меню обідів для пільгових категорій учнів ЗЗСО Чернівецької міської територіальної громади на весняний період 2024 р., погодженого Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області та затвердженого Управлінням освіти Чернівецької міської ради (Додаток 6 до тендерної документації).
- Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість», постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.10.2023 № 990-р «Про схвалення Стратегії реформування системи шкільного харчування до 2027 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у2023-2024 роках», спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» наказу Міністерства охорони здоров’я України від 25.09.2020р. № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 144 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил»; Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
- В ціну послуг учасник процедури закупівлі повинен врахувати всі витрати на сплату (відшкодування) комунальних послуг (електроенергії, тепло- і водопостачання, водовідведення, тощо), які будуть використані в харчоблоці (їдальні) закладу освіти. Виконавець (Учасник-переможець) зобов’язаний укласти відповідні договори та своєчасно відшкодовувати спожиті комунальні послуги, в тому числі за спожиту електроенергію, тепло- і водопостачання, водовідведення, тощо відповідно до виставлених Замовником (закладом освіти) рахунків.
- Продукти харчування, з яких готуються страви, не повинні містити синтетичних барвників, ароматизаторів, підсолоджувачів смаку, штучних консервантів. Продукти харчування та продовольча сировина повинні супроводжуватися документами, які свідчать про їх походження та якість. Відповідальність за виконання норм харчування і якість продуктів харчування та продовольчої сировини, готової продукції покладається на Виконавця (Учасника-переможця).
- Кількість учнів щоденно може змінюватись відповідно до фактичного відвідування, відповідно до цього, обсяг закупівлі може бути зменшено, відповідно до реальної потреби Замовника.
- Виконавець (Учасник-переможець) зобов’язаний забезпечити своєчасне проходження періодичного профілактичного медичного огляду працівників, які будуть залучені для надання послуг.
4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Гранична вартість гарячого харчування (обідів) для учнів пільгових категорій: дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування; дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах (групах); дітей із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям»; дітей з числа внутрішньо переміщених осіб, дітей, які мають статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій і збройних конфліктів; дітей з числа осіб, визначених у статті 10, 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітей, батьки яких є учасниками бойових дій, які мають відповідні підтверджуючі документи, встановлена згідно рішення Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27.
Згідно отриманої інформації щодо кількості учнів пільгових категорій, які мають право на безоплатне харчування (гарячі обіди), з врахуванням граничної вартість гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади встановленої рішенням Виконавчого комітету Чернівецької міської ради «Про встановлення граничної вартості гарячого харчування для учнів пільгових категорій у закладах загальної середньої освіти Чернівецької міської територіальної громади на січень-травень 2023/2024 навчального року» від 28.11.2023 р. № 801/27 проведено розрахунок очікуваної вартості закупівлі.
5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-15-018614-a
ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі Електрична енергія:
1) ІD номер: UA-2023-12-14-007221-a
2) Предмет закупівлі: Електрична енергія.
3) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Детальний опис предмета закупівлі.
Назва предмета закупівлі |
Електрична енергія |
Код ДК 021:2015 |
09310000-5 - електрична енергія |
Категорія площадки вимірювання Споживача |
Замовник належить до групи «Б» площадок вимірювання споживачів, |
Клас напруги |
Клас напруги ІІ
|
Одиниці виміру |
кВт*год |
Кількість, кВт*год |
86 450 |
Очікувана вартість закупівлі, джерело фінансування |
548 940,00 грн з ПДВ. Місцевий бюджет. |
Строк поставки товару |
Цілодобово до 31.12.2024 включно. |
На межі балансової належності між оператором системи розподілу та споживачем.
Точка розподілу електричної енергії розташована за адресою: 58023, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Руська, 257-А.
Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів замовника (споживача).
Вимоги щодо якості електричної енергії.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення» (ДСТУ EN 50160:2014).
Особливі вимоги до предмета закупівлі.
Постачання електричної енергії замовнику (споживачу) повинні відповідати нормам чинного законодавства України:
- Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII;
- Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310;
- Кодексу системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309;
- Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312;
- інших нормативно-правових актів, прийнятих на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VIII.
Послуги з передачі та розподілу електричної енергії:
До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.
Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником.
До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу електричної енергії.
4) Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: розмір бюджетного призначення визначено відповідно до прогнозованих кошторисних призначень за КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти".
Визначення потреби здійснено на підставі аналізу фактичного постачання товару для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Розрахунок очікуваної вартості було здійснено з використанням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020р. «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі закупівельних цін попередніх періодів.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено на підставі здійснення аналізу цін згідно результатів торгів РДН, що оприлюднено на офіційному сайті оператора ринку, а також згідно прогнозних розрахунків до кошторисних призначень замовника на 2024 рік.
5) Детальніше обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) до закупівлі відображено у файлах тендерної документації на веб порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель (ЕСЗ «Прозорро»), з якими можна ознайомитися, перейшовши за наступним посиланням:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-14-007221-a